101207

Heej! Sent inlägg idag också, som oftast nu för tiden. Hinner inte riktigt med allt jag vill, kan någon ge dygnet några fler timmar?? Var föresten just uppe på vinden, och tänkte hämta ner typ en låda med presenter-som-jag-fått-för-längesedan-men-inte-har-användning-förren-nu-när-jag-flyttar. Det var inte en låda, det var fem. Orkade inte gå igenom dem, men det blir ju nästan som om jag får presenter igen, haha.

Idag har jag vart på Torp och fikat med fina Marielle. Trevligt att inte bara ses i trappuppgången eller sådär smått som vi oftast gjort nu det senaste. Inom jättekort blir vi ju grannar!

Imorgon blir, likt igår, en fullspäckad dag med både praktik och julbordsjobb. Och torsdag med, fast annat jobb. Herregud, jag som måste packa! Natti!

 

Sommar.. konstigt att tänka tillbaka nu när det är så snöigt och kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0