Överby

Blev en sväng (en fyra timmars lång sväng..) till Överby nu i eftermiddag. Tänkte att jag inte skulle ha så mycket, men visst drog jag mitt visa några gånger ändå.. Ett par skor blev det, och två par jeans. Och ett par superbilliga shorts på HM. Två lagellack och ett par byxor till lillskrutten fick följa med hem också. Kanoners shopping med andra ord. Behövde lite nya byxor eftersom många par inte passar längre. Inte mig emot att köpa nya i mindre storlek heller, haha.

Annars har jag enormt ont i huvudet. Måste komma på vad som gör att jag har ont när jag är ledig.. Händer ofta. Men tills jag kommer på det är det väl bara att knapra Ipren.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0