Jag blir tokig..

Åh, vissa människor alltså.

Jag tror att vissa tror att de har möjligheter att kika in i andras hjärnor, och vet vad som sker där inne.  Det gör mig så irriterad, när folk bildar sina uppfattningar, som de tar som sanning, på små ord eller snarare uteblivna ord.

Jag skriver inte varje dag på min facebook eller blogg hur mycket jag älskar/saknar/whatever min pojkvän. Jag ser absolut inte något fel i att göra det, men jag är bara inte sån. Det är inte jag att skriva så. Men att sedan tolka det som om vi inte skulle ha det så bra?! Come on, han vet hur mycket han betyder för mig och vad jag känner för honom, och det är väl det som är huvudsaken? Inte skriva ord på någon sida..

Tänka sig, vi har det superbra. Men det är bara min ensak, min och hans.

Thank you for asking.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0