100826

What a day.. Idag har jag inte suttit still många minuter. Eller inte hemma iallafall, haha. Långfrukost med svärmor, jobbat, fikat, shoppat dop-present samt födelsedagspresenter och mathandling är bara lite av vad jag hunnit med. Men riktigt trevligt har det varit. Dessvärre har jag inte hunnit äta istället, haha. Så går det när man är en upptagen kvenna!

Imorgon blir det workingworking. Göttans. Lite kosing är ju aldrig fel att få den tjugofemte. Funderar på att lägga mig. Jag är allvarligt oroad över att jag inte kommer komma upp imorgon. Men vanligtvis är det inga problem att gå upp om jag måste. Vi får hoppas det går helt enkelt, haha.

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0