100825

Haha, ibland är jag ju för bra. Jag ställde ju klockan igår. Och jojomensan, den ringde. 8 gånger. Sista gången stängdes ju alarmet av och jag tänkte att jag bara skulle ligga i två minuter till.. Tjenare, nästa gång jag vaknade var klockan kvart i elva. Så det kan gå :)

Löning idag! Underbaart. Den största delen av pengarna ska sparas, men en del av pengarna kommer snart användas. Lite får man ju unna sig själv, eller hur? ♥

Snart bär det av till gymmet. Blir nog rygg och axlar idag. Jag älskar att köra rygg och axlar! Fast känner jag mig själv kommer jag inte kunna undvika att köra lite bic//tric också, bara för att det är kul ;)

Annars får vi se vad som händer. Till kvällen åker jag iallafall ut till baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0