100824

Om 4 månader är det julafton, haha. Gaaalet. Men det kommer hända så mycke skoj fram tills dess så det gör inte så mycket.

Idag är jag den husliga Suss. Vet inte vad som hänt, men idag har jag redan satt på några tvättmaskiner och sådär. det tillhör ju inte vanligheterna om man säger så. Men rätt kul är det ändå. Stryka och grejjer, haha. Liite vuxenpoäng kanske??

Snart ska jag iväg och göra något som är mer likt mig, jag ska till gymmet såklart. Jag gillar när gymmet har förmiddagspass, tyvärr är det alldeles för sällan. Bara en gång i veckan. För är man väl ledig är det riktigt gött att träna på förmiddagen. Idag blir det iallafall ett 60 minuters spinnigspass.

Nu blir det att ladda med lite vatten sen drar jag! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0