100822

Vilken sockershock jag har. Idag har jag och baby vart på Villa Elfkullen och ätit kakor, haha. Mamma är där och hjälper till ibland med min gudmor som fixar med caféet och har guidade turer. Min gudmor är galet bra på att baka/laga mat och allting sånt. Hon går heller aldrig in för något halvhjärtat, vilket man tydligt ser när det finns 31 (!!) olika sorters kakor på kaffebordet. Allt från småkakor till daimtårta och budapestbakelser. Riktigt billigt är det med, så självklart blev det en fika där idag. En tur bland alla vackra takmålningar och lönnfack i huset hinner man med också, fastän jag vart där så många gånger att jag kan huset innan och utan. Ett tips från coachen; gå dit söndagen om två veckor och fika :)

Nu ska snart jag och pappa fixa lite käk här hemma. Blir det hemlagat eller kanske en sallad från Cactuz. Det återstår att se. Om jag säger såhär; vi brukar beställa hämtmat, jag och pappsen, haha. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0