100811

det är onsdag. Ååh, jag börjar nästan få lite ångest, haha. Nu på morgonen har jag iallafall fixat lite bra-saker. Typ att jag ska få pengar i höst. Annars lär det ju bli lite tråkigt va, haha. Inga fetinginkomster såklart, men lite klirr i kassan den tjudofemte tackar jag då rakt inte nej till.

Ska, hör och häpna, bli rätt gött att börja plugget igen. Sommarn känns över och jag har två veckor ledigt till. Sen känns det rätt okej att sätta sig tillrätta i en föreläsningssal igen. Gött att det känns så, och inte tvärt om. Men fråga mig igen i Oktober, då kommer jag nog vara trött på det! ;)

Nu ska vi se vad som händer idaag. Lite shopping i regnet kanske?  Hmm.. det tål att tänkas på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0