100802

Igår var jag, fråga mig inte varför, lite gnällig. Men idag har jag skutit alla de tankarna åt sidan och insett att jag har det hur bra som hellst! Helgen var super. Varken jag eller baby är särskillt noga med att fira, men igår hade vi faktiskt varit ihop i fyra år. Istället för att fira en dag firar vi alltid att vi är tillsammans, haha. Men som sagt, det var en riktigt mysig helg ♥


Sista jobbveckan! Eller, sista och sista, men nästa vecka är jag iallafall ledig iallafall. Startade med en tiotimmarsdag, och kör en till imorgon. Sen får det vara nog med låånga dagar, så då blir det tre vanliga åttatimmarsdagar. Sen är det helg! Bäst att blicka framåt, haha.

Nu ska jag vila lite, sen väntar gymmet på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0