Uttråkad

Lalalaaaaaa.. jag är uttråkad som attan. Har skrivit upp some important datum i kalendern, insett att våren kommer gliiida förbi väldigt snabbt, bestämt lite roliga resor, ätit mat och sett att jag har massa pengar kvar från förra lönen. Vad hände lixom? Inte ofta det blir så. Men jag har ju faktiskt inte köpt så mkt förra månaden, eller jo, det tycker jag nog att jag har. Ingen fetinglön jag fick heller. Men det är bara att gilla läget (who dont?), shoppa lite till veckan och njuta så länge det kommer finnas pengar kvar på kontot i slutet av månaden, haha. Har en liten känsla om att det inte kommer vara så så länge till :P

Fan vad jag är sugen på kaffe. Får bli en kopp nu. Tredje idag, så kanske håller måttet idag!

Nu kan klockan bli 18.30 så jag kan åka ner till gymet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0