time to sleep

Borde sova nu, eftersom klockjäveln ringer om cirka 6 timmar. Härligt va? 5.15.. så tidigt borde man inte FÅ gå upp. Inte jag iallafall. Tänker på baby som går upp 4.nånting varje jobbdag. Eftersom jag inte har vett att gå och lägga mig i tid hade det inte funkat för mig.

Men sova är ju trist.. Sitter och kikar på nätet ist. Kvällens mision är träningskläder. Är lite trött på mina, de känns gamla och nötta. Vill ha nytt! Absolut byxor, men hittar nästan aldrig några som faller mig i smaken. Det är faktiskt mycket roligare att träna när man har fina kläder på sig (och i synnerhet när man känner sig bekväm i de!). Oooh hittade just mina favvoträningslinnen i nya mönster. Fan va nice. Om ni bryr er ;)

Neee.. bara massa dravvel ikväll. Jag ska bestämmt stänga ner datorn nu. Nattii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0