Hard work work

Hemma från jobbet nu. Var tvungen att hinna med lite mer på mindre tid idag, så det har gått i 190 hela dagen. Nu är jag helt slut, och försöker få tillbaka lite krafter.

Är i valet och kvalet om jag ska träna ikväll eller inte. Jag vill ju, och jag borde verkligen, eftersom det antagligen inte blir träning imorn. Men någonting säger mig att jag borde vara hemma med. Borde städa här hemma (för att inte tala om klädhögen..), och komma ikapp lixom. Det senaste har jag bara varit hemma och vänt, typ. Åååh.. jag hatar att bestämma mig. Får se hur det blir.

Satt och räknade i min kalender igår. Herregud, det är verkligen inte långt kvar till sommar & ledighet. 7 juni har jag min sista föreläsning, sen är det leedigt i tre månader. Och i inprincip hela Maj är det textproduktion, och hemstudier. Fan va nice ;) Siktar på bra väder i Maj alltså. Om jag klarar min tenta snart vill säga.. hua. Annars blir det lite mer plugg.

JUppjupp. Ska fundera lite nu. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0