hard work work

Haha.. om jag är bäst i världen på någonting är det att ta mig vatten över huvudet och tro att jag är some kind of supermänniska. ( Vilket jag iförsig på många sätt ÄR, men ändå ;) ). Iallfall, de ringde från skolan och frågade om jag vill vicka några dagar nästa vecka. Vilket jag såklart tackade ja till. Det är pengar, och framför allt är det erfarenhet som jag absolut behöver. Och grymt skoj.

Problemet är bara att jag har grammatiktenta i slutet av nästa vecka, och missar en och en halv lektion när jag ska jobba, och en del pluggtid. Men det ska allt gå bra ändå, mitt motto och livssyn är ju inte "det löser sig" för inget, lixom. Det kommer grejja sig, men det är ju bara så lustigt att jag inte ens oroar mig. Kanske kommer jag äntligen fatta vikten av att plugga i god tid till en tenta?

Men å andra sidan, skulle jag kugga, skulle jag ju skjuta mig själv i huvudet eller nåt. haha.

Nej, Tjillevippen! nu åker jag ner till gymmet.  / Superhuman ;)


Titta min nya goodlooking sjal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0