Friday, Im in love

Heelo. Nu är jag hemma från jobb och annat. Göttgött. Allt har gått finfint, körde inte vilse i Ljungskile, eller något annat tokigt som mycket väl kan hända, haha.

Annars gör jag inte så mycket. Glider omrking här hemma innan baby kommer. Får ser när han dyker upp, snart hoppas jag. Åh, ibland blir man verkligen tokig på det här att flänga hit och dit, både han och jag. Blir bättre snart♥

Lööööning idag. Dagen man väntar på en månad, haha. Finns bara en sak som är bättre än lön och bidrag, och det är skatteåterbäringen! Woho! I like it, men den kommer väl om två månader typ? Pengarna ska iallafall sparas tills nästa helg, då det blir en tur till Ullared. Nice! ♥

Läste förresten att Maj kommer bli en väldigt regnig månad iår. Kul va? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0