Bra skor..

Jag har sjukt ont i anklarna och benhinnorna nu.. Gick ju en långpromenad tidigare idag, och hade bara på mig mina vanliga sneakers. Alldeles för platta tydligen, för ont har jag. Måste verkligen köpa mig ett par bra skor som man kan gå låångt i, och som är snygga nog så att jag kommer ta på mig dom, haha. Köpte ett par skitbra Pumaskor i somras, som är stöddämpning och gjejjer i. Tog på mig dom när jag skulle gå till gymmet förrut.. Och nu har jag blåsor på hälarna. Lyckat. Jag vill gärna kunna ha dom, men skoskavet är inte att leka med.  Och så knarrar dom. Någon som vet hur man får bort knarret i skor??

Nej, tror det får bli att införskaffa ett par riktigt bra walkningskor. yepyep. Det är ju så dyrt bara!

Jajaaa. imorn blir det skola. Går upp vid 8, hemma kl. 18 igen. Inte så roligt kanske men jaja. Hoppas värken gått över tills imorn bara..
Natti!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0