BodyCombat

Hello! Hemma från gymmet nu. Det blev en timmas uppvärmning på löpbandet med löp och powerwalk om vartannat (I uppförsbacke!) och sedan ett hejdundrande pass Combat. Combat är så, ursäkta språket, jäääääävla kul så det finns inte. Visst, Pump i all ära (diggar de upppumpade musklerna man har när man går därifrån) och att man verkligen pressar sig själv med vikterna, men combat. Jag går därifrån med värsta smajlet i fejjan, haha. Inte ofta man gör det från ett hårt pass.. ;) Behöver jag säga att jag är grymt nöjd med dagens insats?

Så nu sitter jag här och pluggar, kollar datan och äter my beloved kvarg och allmänt gillar läget.

Aaajust det. Var uppe och pratade och drack kaffe hos Erica och min lilla söta brorson Hampus förrut efter jobbet. Myys, fastän bebis var på lite dåligt humör idag, haha. Gullunge! Var iallafall kul att sitta och prata i några timmar!

Nu kommer jag återgå till adverbialernas värld.

Nu: tidsadverbial
kommer: finit verb/hjälpverb
jag: subjekt
återgå: infinit verb
till adverbialernas värld: rumsadverbial

Såå.. nu har ni koll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0