100429

God morgon! Klockan är över 12 och Suss har inte gjort något av det som står på planeringen idag. Lyckat. Fast jag har sytt upp/in ett par gamla träningsbrallor som var i de fulaste laget. Klippte av dem vid knät, och overlockade upp dem. Fick även sy in dem lite, så dem inte skulle se heelt tokiga ut. På köpet fick jag två tubtoppar, haha. Förstår ni då att de var rätt vida??

Annars sitter jag här med huvudvärk. Har haft det nästan konstant denna veckan.. fårstår inte varför. Häller i mig både kaffe och vatten om vartannat för att det brukar vara något av det jag har brist på.. Men icke, my headache is still here..

Sitter i träningskläder och kan inte bestämma mig om jag ska plugga, åka till gymmet eller jobba. Jag måste ju göra allt det idag, men den stora frågan är: I vilken ordning? haha.. huge problems! Äh, sparar plugget till sist. Har en ny-fyllt Ipod så det är bäst att dra iväg (och lyssna på ett öra för det andra har gått sönder, suck. Hörsnäckan alltså ;) )

Puss!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0