100427

tjugosjunde april, herrejösses. Tiden går fort och det beror väl på att allt har flytigt på riktigt bra den här våren. Gillar´t!

Idag jobbade jag halva dagen, och sen ner till Göteborg & skolan en sväng, så jag kom hem sent idag. Hade planerat vilodag idag så det gör ingenting. Sista lektionen innan tenta gav mig inte särskillt mycket, men det känns ändå väldigt bra att gå på den, bara för att typ.

På vägen ner till tåget gick jag förbi ett område jag hängde en del i förrut. Vilka minnen som kom fram då! Kunde nästan se 16åriga Susanne framför mig med pösiga jeans och svartvit randig tröja stå där utanför porten och gapa, haha. Det var tider det! Vänta här nu. Det är nästan fem år sedan, FEM ÅR SEDAN jag gick i ettan. Helt sjukt. Lite nostalgi sådär, och jag var tvungen att smsa min kära Malin och påminna henne om det ♥ haha, tror du vi kan tjäna pengar på våra planer i sommar? haha


En typisk bild ♥ Läängesen, och jag har ingen aning om vartifrån ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Självklart kommer vi tjäna pengar på det! Vi kan nog till och med dra oss tillbaka efter denna sommarn, sådan succé tror jag på!

2010-04-27 @ 22:16:18
Postat av: Suss

haha, ja! Vi kommer bli riika :D

2010-04-28 @ 07:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0