100426

Hello! Hemma från jobb nu. Har vickat på skolan där jag brukar vara. Har gått riktigt bra idag! Det är jätteroligt, men också krävande. Men det är inte så konstigt kanske. Jag gillar det, och tur är väl det med tanke på att jag antagligen kommer tillbringa flera år just i grundskolemiljö :)

Är trött i skallen, men superpigg i kroppen just nu. Wierd känsla. Om några timmar ska jag till gymmet och då behöver jag ju lite energi i kroppen. På tal om det är jag på good väg att nå ett av mina mål med just träningen. Me likey! Det är någonting jag aldrig klarat av, men väldigt gärna vill kunna..

Fan, min dator är segare än skalman just nu alltså. Tokjobbigt är det. fattar inte varföör.. Inte är den full, har dålig connect eller någonting annat. vad jag vet. Men nått är det. Och Susanne har aldrig haft vidare tur med datorer, haha. Alltid är det något som krånglar..!


På lördag blir det Ullared med den här fina tösen plus
grabbarna grus! Niiice :D Jag har redan börjat skriva inlöpslista, den är lång ;)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag skall också skriva inköpslista hahah <3

2010-04-26 @ 16:24:33
URL: http://guuummsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0