100425

Idag fyller min pappa år. Grattis till bästa pappan på din födelsedag! Är rätt säker på att du uppskattade min present; en stoor hink med godis, hihi. (Och självklart grattis till Hampus på sin 1-månads-dag idag! Gullunge!)

Igår var det kalas här hemma. Trevligt. Vi är ju så liten släkt så vi var tio personer. Men jag gillar min släkt massor ändå. Temat var nyttigt så vi (jag?) hade gjort massor med sallader och grejjer. Jättegott!

Jaoooooo.. Just nu håller jag på att sy lite. Syr in lite kläder som blivit för stora (tro´t eller ej) och lite sånt. Jag tycker det är kul att sy, men får aldrig riktigt tid till det.. Tråkigt, men det går väl i perioder.

Snart blir det grillning och sen är det gymmet som gäller. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0