100422

Hemma idag efter en dag på flykt, haha. Först skolan med en lunchfika med Johanna och Linda. Trevliish. Sedan den första grammatikseminariet som jag inte lärde mig nånting på. Och det är ju väldigt bra veckan innan tenta. Så jjag är nöjd, och fattar satslösningen. Hade istället överskottsenergi, skrattade åt allting och blev irriterad över andras dumma frågor. haha. störtskön lektion ;)

Sedan åkte jag och jobbade lite. Sedan hem och packa gymväskan. Skulle kört step men blev ett attack pass istället. Innan var jag lite opepp och trött, men fasen vad jag körde! Vi var bara 7 stycken deltagare med, och då kan man ju inte fuska precis. Men faaan vad kul det var idag verkligen! Endorfiner! hade crazy träningsvärk sedan igår, men det är bara göött.

Nej, nu ska jag prata med baby och sen sova. Jobb hela dagen imorn.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0