100418

Heej! Här sitter jaag, och baby har just åkt hem. Tråkigt. Men så är det. Vi har varit ute och gått i dag igen. Blev våran vanliga långpromenad, fast ännu lite längre! Och idag hade vi med kaffe också, mys!

Har vart en så bra helg. Och kul slut på förra veckan. Jag och Johanna tog en torsdagsafterwork på vasastan med några glas vin. Det förtjänade vi ;) Kul att vara på vfu i Göteborg också, och se en annan skola.

Jag fick VG på förra tentan! Så skööönt. Blir så glad, kul att tillochmed lärarna på svenska instutionen gillar mina arbeten, och förstår vad jag skriver, haha. Det går bra, och snart har jag bar ett och ett halvt år kvar! (men ändå en tenta och några inlämningstexter kvar.. huu..) Vad jag längtar tills jag blir färdig, och kan börja jobba och tjäna pengar, men fortfarande ha ca 10 veckors semester varje år. Jag gillar´t.

Nu lite slappa vid daton, och kanske plugga lite. Till kvällen ska jag ner till Sportlife och gå på Pump. Sweet.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0