100413

Tisdag, tisdag. En helt ok dag i skolan. Massa information som vanligt, som man ska försöka sätta ihop och få en djupare förståelse för saker och ting. Redan nu kan jag säga att jag hatar adverb, dom är jobbiga. Ordklasser i sig tycker jag är relativt svåra (vissa kategorier då. Substantiv är jag helt med på ;) ). Satsdelar, fraser och satser går bättre isåfall. Men det finns alltid undantag och blablabla, så kan man aldrig vara säker. Vem kom på detta j*vla språket?!

Sen blev det hem och vända och åka till gymmet. Idag var jag så taggad och mådde så bra! Känner att konditionen är bättre än förrut faktiskt. Det ger en kick bara det. Idag blev det iallafall löpbandet en stund, sedan ett pass BodyJam (De hade Susannes berömda partydans aka armveven i passet. Tror ni jag blev glad eller?!) och sedan Cirkelträning. Cirkelträning är stationsträning för hela kroppen med 45 sek jobb, 15 sek förflyttning. Är det någon som kommer ha ont i musklerna imorn kommer det vara jag. Toppade detta med en 20 min lång promenix hem. Det var väl duktigt?

Nu har jag precis ätit upp min efter-träning/källsmål. Hamburgare med min coleslaw. Himlans gott! Nu ska jag bara ta det luuugnt och snart ringa baby.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0