100412

What a day :) Satt ute på lunchen med tjejerna idag, så himla härligt! För utom måsarna då, haha. Den random placerade trappan utanför Humanisten är bästa stället att sitta och götta sig i solen i. Slår vad om att det kommer bli måånga timmar spenderade där i vår!

Väl hemma var brorsan med familj här och hälsade på. Höll min lille skrutt nästan en timma, han bara sov så sött på mitt bröst. Finare unge får man leta efter! ♥

Nu har alla gått och jag blir grinig. Jag är sjukt grinig för inget går som jag vill. Eller jo, men just DET går inte som jag vill. Fan. Nej nu ska jag gå och träna så those baad thoughts dissapear. Har by the way köpt den perfekta träningsbagen idag. Kanoners!

Over&Out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0