100411

Jag vet att jag tjatar, men fan vad gött det är med vår! Jag blir lycklig & taggad bara av det typ. Nu kan inget gå fel!

Iförmiddags var jag och baby ute på promenad. En lång en, gick rundan som är en mil på pricken. I början blåste det lite mycket, men uppe på berget var det lä och supervarmt i solen. Härligt! Världens bästa runda!

När vi kom hem fick jag ryck och lagade massa mat. Det blev broccolilåda, colesaw och pizzasallad. Så nu är kylskåpet fullt av massa bunkar, haha. Gött att ha i veckan som tillbehör och så, eftersom jag oftast är för lat för att laga nåt speciellt och jag är trött på wokade grönsaker.

Snart blir det pass på gymmet. Pump. Måste komma igång, för förra veckan fick jag bara tränat måndag och fredag.


Sommar 08. Längtar till sommarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0