100410

Hejhej! Jag har haft en helbra lördag! Promenader, fika, massa skratt, en torp-sväng och lördagsmys med världens godaste mat. Vi gjorde en tacogratäng (som jag också kunde äta) ikväll. Stark blev den, men skitgod! Jag och baby är riktigt bra på att laga mat tillsammans måste jag säga. Kirra fram något så gott endast genom improvisation är inte dåligt det va ;) Till efterrätt (det är ju lördag..) blev det godis till han och gurkstavar till mig. Jag gillar´t!


Har precis sett klart from dusk to dawn nu. Helgalen vampyrfilm, men hyffsat bra ändå. Clooney alá 1996 är ju inte illa va. Inte illa alls ;)

Nej, nu blir det till att slötitta på you got mail till vi somnar. natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0