100408

Heeej!
Torsdag idag! Det betyder ju att det bara är imorn kvar och sedan helg! Att det kan kännas så bra varje vecka? Inte så konstigt!

Idag vart det skoola för hela slanten. En lektion i danska PÅ DANSKA. Helt crazy! Ska ha en imorgon också. Kändes bra att få det bevisat att danska är ett av de svåraste språken som finns att lära sig.Även för danska barn alltså. Stackars dom.

Efter det blev det en sväng upp till brorsan med familj. Där var även min faster och kusin. Kul! Blev lite avundsjuk på deras skoköp måste jag säga. attans att jag är ensam i min närhet med att ha minifötter. Hampus fick sina första par skor av dom idag också. Så himla sjukt sööta! Längtar tills lillen blir såpass stor att faster ska köpa honom ett par converse! Lille älsklingen <3

Sen blev det en tur till maxi och handlade massa nyttig mat som jag får äta. Så nu blir det storkok och matlådor någondag. Funkar inte i längden att köpa salladsbuffé varje dag. Sjukt billig, god och precis sånt jag får äta men det blir ändå pengar i längden.. Plus att det är dumt att leva på sallad, haha.

På tal om det är jag visst hungrig så det är bäst att gå ner och ta sig något!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0