100407

Heej! Gud vilken vårdag det vart idag! JATACK!

Dagen började med några timmars jobb.. till ett ungefär. Sedan gick jag och mötte Malin, som var på besök i småstaden. Eftersom det faktiskt var rätt varmt satte vi ju oss såklart på Rådhusets Uteservering. Hur härligt är inte det?! Satt där till klockan 18 nästan, och drack massor kaffe. Och pratade om allt och alla, precis som vanligt. Mys!


Sedan stod jag inför ett stort val, haha. Träna eller inte träna? Min kropp håller på att ställa om sig och är därför sjukt slö, så jag vet att den inte är sugen på mer än promenader. Och ont i ryggen har jag. Men ändå var jag sugen på ett pass.. Men så kom ett alternativ upp: Åka upp och hälsa på Hampus. Jag tror inte jag behöver säga vad jag valde?? Fasters lilla älskling som är så stark, så stark såklart! <3 Men fiffiga jag tog en promenad dit upp! Smart ;)

Nej, nu blir det att soova. Klockan ringer tidigt imorn. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0