100406

Heeej! Gud vad seg jag är idag. Inte konstigt när jag tänker efter, men ändå. Segt. Huvudvärk har jag med. Inte konstigt det heller men den går nog över tills imorn!

Tokmycket att tänka på i skolan just nu med. Jobbigt att hålla typ tusen miljoner små saker i huvudet samtidigt. Det är ordklasser, fraser och satsdelar gånger tusen typ. Varje liten DETALJ av order analyseras och ska bestämmas. Hua.

Hahahaa.. jag sitter och kollar på Dating in the dark just nu. Har inte sett det förrut, och det var inte riktigt så knäppt som jag trodde faktiskt. Men det blir väl värre längre fram i programmet kanske ;) Men är man så dum att man ställer upp får man fasen deala med att hångla med en fuling på bästa sändningstid i TV. Så det så ;)

Nej, nu ska jag måla om naglarna och sen käka lite. 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, va skönt att höra att det är ett bra ställe :)

Lugn och ro är det vi är ute efter, kommer bli så skönt! :)

Allt bra med dig annars? :)

2010-04-06 @ 20:29:54
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0