100405

Hejheej! Nu är jag hemma igen, efter flera dagar lite överallt. Sedan sist har jag gjort massa kul saker, har vart en riktigt bra påskhelg!

I fredags myste jag bebis <3 och chillade uppe hos bror nästan hela dagen. Ytterst mysigt :)

I lördags var det bara att se glad ut när klockan ringde 6.00 och fixa sig. Vi åkte till Elmia. Det var kuul, men lite mycket folk inne på mässan.. Så vi gick ut och började dricka på parkeringen istället. Lite festivalfeeling änna! ;) Sen stod vi i kö typ 3 timmar för att komma ut från ängen, och åkte bort till A6 ist. Polisen hade stängt av alla vägar dit typ, men vi hittade en random väg så vi kunde åka dit. Där kryllade det av poliser (med hundar!) och idioter hade kastat burkar på dom så det blev ingen vidare fest där. Vi drog till Falköping, käka donken och sen hemmåt. Var meningen att vi skulle fortsätta partyt i Uddevalla/Munkedal men vi somnade, haha. Så det blev inget med det. Stackars Danne som körde runt på oss så, ett STORT TACK för det vännen!

Igår var det slööar dag och på kvällen var vi hos Danne och Marielle och käka mat, spelade bingo och kolla på skräckfilm. Riktigt trevligt! Jag vann ingenting, bara Marielle, som vann en ny lott ;) Så nopp, inga nya bilar eller miljoner till oss inte. Attans! ;)

Idag skulle baby sätta på sommardäcken med fäljarna, så jag åkte hem, haha. Ska snart iväg och träna, prova-på-pass med Zumba, ni vet de där som finns på tv-shop. Ska nog bli kul! Men först ska jag äta för jag är hungrig som attan!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0