100401

Hejhej! Nu har jag påskledigt! Wohoo =) Ingen skola eller jobb tills på tisdag. GÖTT! Detta har jag firat idag genom att.. jobba! Men nu är jag färdig. Vad bra det känns!

När jag kom hem från jobbet hade jag ett litet paket som väntade på mig i brevlådan. Då blev jag glad, och det var min toning jag beställde häromdagen. En amoniakfri toning som reducerar gula toner. Såhär såg jag ut med den i håret



Den var galet lila! Haha, inge konstigt med färgen kanske, alla silvershampon är ju lila, men inte såå intensivt.. Jag blev livrädd. Efter tio minuter vågade jag inte ha i den längre, och tur är väl det. Inte mycket gult kvar i håret nu iallafall, men mina toppar.. De var rätt torra och ljusa innan och det betyder ju att de suger åt sig all färg de kan. Så jepp, mina toppar skiftar i lila nu! Haha.. Vad ska man säga? Skyll mig själv. Jepp jepp! Tur att det bara är en toning, så att de tvättas ut efter ett tag. Att jag alltid ska vela fram och tillbaka med håret..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0