wallander..

fan va gött de e att bara sitta hemma i alldeles för stora mjukisar, och bara softa framför tvn. Helt själv. Har nog aldrig gjort det innan om ja tänker efter. har alltid folk runt omkring mig, så idag var det riktigt härligt. fast lite ensamt såklart. Hade ju velat ha baby här.. menmen.

Kollade på idol såklart. Mariette åkte ut, helt rätt tycker jag. Är helt säker på att det blir tove och erik i final. det tycker jag är bra :) Dom var gryyyyymma ikväll! vill också kunna sjunga, haha.
nu sitter jag och kikar på en wallanderfilm ja hitta här hemma. Jokern. Inte så jättebra, men Rapace och Sällström är med, tycker dom nya utan är så tråkiga. Ola Rapace är riktigt grym i alla filmer tycker jag. Nån som kommer ihåg Tusenbröder?!

nightynight =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0