typiskt mejj...

Du har blivit utmanad.. vad är typiskt dig!?


allright! det är typiskt mig att..


..inte ha med mig lunch/mellanmål(frukt) till skolan eftersom jag inte är hungrig på morgonen när jag ska stoppa ner det i väskan. Alltså går jag hungrig eller köper något onödigt i skolan, eftersom jag på morgonen när jag precis ätit frukost och är proppmätt tänker att "nee jag blir nog inte så hungrig idag, jag klarar mig utan nått att äta! "

..välja en alldeles för liten väska vart jag än ska, eftersom jag tänker att "det får nog plats" och så knökar jag ner allting i en liten väska så den knappt går att stänga och även om jag lyckas så ramlar alltingen ut när jag ska ta upp plånboken, som alltid ligger underst.

..dra mig för att ringa viktiga samtal. Går in i det sista verkligen och drar mig för att ringa viktiga/jobbiga samtal till personer jag inte känner. vad det än gäller; bank, läkare, en chef eller nått annat.

..inte kunna bestämma sig. Varesig det gäller vad jag ska ta på mig för kläder, om jag ska träna eller inte, vad jag ska göra till helgen eller någonting annat så kan jag inte riktigt bestämma mig utan velar bara fram och tillbaka.


Det var lite svårt faktiskt, haha.


Vad är typiskt dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0