trött..

Ni anar inte hur trött man blir efter en dag på praktiken. Även fast man mest går med,och inte har något ansvar, så är man på helspänn hela dagen. Trotts ett antal kaffekoppar idag är jag helt slut! Men det är roligt, man får så mycket i gengäld från eleverna..!

Imorn har jag en egen lektion. Lite andning och luft ska de bli då! Låter väl intressant?! ;) Blir så nervös och så innan bara.. Har inte helt hundra klart för mig vad jag ska göra.. Och jag är rädd att det ska gå fel. Det är ju trots allt något jag kommer syssla med rätt så många gånger i framtiden va =P Men det löser väl sig!

Ikväll blir de ingen träning.. tråkigt men måste verkligen planera lektionen..!
/ Suss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0