trött..

sådäär.. nu är jag hemma från gymmet. Kan väl sgäa såhär att det var inte jätteroligt att göra utfall på pumpen när man precis kört ett pass bodystep. Herregud. Imorn kommer jag ha träningsverk! Men det var lite halvdumt, för jag kände ju såklart att jag inte kunde ta i max på pumpen. Jag var ju redan trött när den började, och inte hade jag med mig en frukt eller nått heller. Så det blev inga viktökningar precis, haha. Men jag är ändå inte så trött som jag trodde jag skulle vara. Jaja, imorn blir det nog vilodag!

hahaha, nu börjar Grannfejden. Det är nog ett av de lustigaste programmen som finns. Stackars männisor som orkar hålla på så!!

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0