tisdaag

Tisdag.. snart helg, haha. Nerå. På fredag ska ja ju jobba dubbelt så de blir nog jobb 8 till 14, och sen 16 till 02 igen. Kul, inte. Och de första 6 timmarna är utan lön också..! Ajja. that´s life!

har fått ont i handleden.. det gör mig sjukt irriterad. Jag vet att den har knäckt till lite när jag vickat över skivstången i frivändningar, men det var ju ändå nåra veckor sedan.. Vill hellst inte köra med handledsstöd heller, eftersom jag blir ju aldrig stark i handlederna då..! Dom är så klena, haha. Ajja.. blir kanske en liten beställning iaf.. Får seee! På tal om de har jag sinnesjuk träningsverk lite här och var sen igår också.. Körde lite superset-inspirerat och varvade två övningar för varje muskelgrupp. Det kändes, haha.

har vart på praktiken idaag.. sen glassat runt lite här och var med trevligt folk :) nu sitter jag hemma och degar. Ska planera lektion.

Imorn äre Winnerbäck juu! Ska bli riktigt kul, jag och Malin ska dit. Innan blir det nog gå ut och äta och/eller ett glas vin kanske! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0