TIll GU imorn!

Herregud, imorn ska jag till GU igen. var längesen jag var nere på universitetet, väldigt länge sen känner jag nu. haha. En månad sen jag var på pedagogen. Ska bli jättekul att träffa alla igen! Men inte lika kul att lämna in tentan.. Jag är inte nöjd och det beror endast på att jag inte orkat göra den ordentligen. eller, nöjd brukar jag aldrig vara när jag ska lämna in något, men mer än nu.

Ikväll har jag hjälp Marielle med blogdesignen på hennes blogg. Verkar som att hon blev nöjd, jätteroligt! Jag tyckte med den var fin. Jag tycker det är roligt att grejja sådär.. Photoshop å sånt är ju skitkul! och koder å sånt lär man sig rätt fort!
guuummsan.blogg.se
är hennes blogg, som jag självklart läser ^^

Aaa just de! Var ju på torp förrut. Hittade inga kläder alls faktiskt. Ingenting som föll mig i smaken, haha. Eller kanske lite, men inte nåt jag skulle vilja köpa just nu. Hittade däremot en jacka, skitfin och vaaarm var den. Men 3800:- är liite för mycket för mig att lägga på en jacka just nu. Hallåå, det är mer än mitt bidrag jag har! =P

Och skor.. herregud vilka fina skor jag hittade!! vi var inne på dinsko typ hur länge som hellst och prövade skor, haha. Jag skulle vilja ha ALLT nästan! Hittade btw ett par stövlar som var så höga att de slutade typ mitt på låret eller lite högre. herre, tänk å gå runt i sånna?!

Men helt tomhänt gick jag inte hem. Ett par handledsskydd fick följa med hem. Hittade ett par som inte bara var box-lindor, utan typ en elastisk grejj du snurrar runt handleden nåra varv å sen fäster. Världsrekord för dålig förklaring?!

Ne, time for sleep snart. Klockan ringer sex till morran.. Natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0