tiden går så fooort.. !

Nu är sista dagen på praktiken gjord. tråkigt, men på samma gång rätt så skönt faktiskt. har vart fyra hektiska veckor, kan man lugnt säga. Men väldigt givande!

Färgningen igår blev ingen revolution. Lite ljusare, och mindre utväxt. Precis som jag ville ha det =P Hade i en inpackning efteråt också, eftersom mitt hår alltid känns som tuggummi som kletat ihop när jag precis färgat de. Inpackning en kvart och mitt hår är lovely =) haha.

Nej, no time for this. Snart ska jag ner till kampenhof och köpa busskort. Tur att lönen kom igår för 1060:- är inte roligt att slänga ut på busskort..  Sen blir det torp. Mycket roligare att göra slut på pengarna på kläder! haha, neerå, blir nog inge allvarlig shopping idag. Väntar med det tills på lördag ;)

Förresten har jag fått lite jobb först nästa helg och sen i mellandagarna, kanoners tycker jag. Alla pengar är välkomna,men helst pengar jag inte behöver slita så mycket för! nån som vill donera lite?! ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Emma!

Visst hade det varit bra om man inte behövde göra något för att tjäna pengar? ;)



Fin blogg du har suss :D Kram Emma

2009-11-26 @ 17:37:40
URL: http://likeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0