Svinis

fick en impuls och ringde vårdcentralen när jag kom hem för ca en halvtimme sedan. De hade visst drop in för vaccinering, så jag tog bilen ner och tänkt mig en kö på typ hundra pers. Men icke! Kom in med en gång.  Så här sitter jagnu nyvaccinerad och allt. haha. Helt galet egentligen, jag hade inte ens bestämmt mig om jag verkligen skulle ta det eller inte. Men nu är det gjort! Så typiskt mig, jag kan aldrig bli färdig till nått, så händer det något drastiskt i mitt liv är det en impulsgrej, varje gång..!

Det är nog bra det, eftersom jag träffar mycket folk hela tiden, på praktiken (även om eleverna är vaccinerade kan de bära smitta), på min skola och tåg mm. Hoppas det var rätt beslut och att jag inte kommer få en grisnäsa, bli steril, få lunginflamation eller nån annan hemskhet som de stått om i media =P. Wish me luck!

Får se om det blir nån träning idag. Avbokade mig iaf, så att jag slipper betala IFALL de nu skulle råka bli så att jag får ont i armen eller får feber eller nått. Får se om jag åker ner ändå.. Ifs har jag sjuk träningsverk i bröst/armar från igår. Jag är grymm, och mitt nya sätt att styrketräna är grymmare! I ♥ träningsverk!

jahaja.. what to doo.. inga större probbs att hitta nåt inser jag rätt snabbt. Blir att skriva tentor! Fick pratat me en lärare om lite grejjer om de idag, känns bra så jag kan komma vidare i mitt ordbajseri :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0