Suck på meeej

Suck på mig! Jag borde verkligen sova nu, men icke. Ligger här me datan i knät och slösurfar. har planerat "klart" nåra lektioner ja ska få respons på imorn, kladdat in mig me bus å sådär.

Det var otroligt skönt att träna förrut! Eftersom ja var på riktigt dåligt humör och på vägen dit höll en jävla idiot på att köra på mig (jag var i rondellen, han skulle tydligen köra ut mitt framför mig). Att jag inte bröt ihop alltså. Så arg blev jag. Han fick sig ett finger och en låång svordomsramsa, de är säkert! =P

Men iaf.. väl på gymmet känndes de så bra:) Första låten var tuff, men sen flöt de bra. Har dock blitt lite lite styrketräning denna vecka, men men. Kul me step idag iallafall!

Imorn blir de skolan först. Sen dirr ut till Kim och sådär. Kanske Idol-mys hemma hos Danne och Marielle. Hade vart kul =) Sen åker vi 4 plus marielles bror till Ullared på söndag! Ska bli riktigt kuul! Shoppa loss ;) Och mittimellan där, lördag kväll, ska ja bort till Jennifer på ost och vin-kväll. Ska bli mys, var så längesen vi sågs nu när hon flyttat! Så en fullspäckad härlig helg hopaps jag påå! =)

Nej, nu SKA jag sova, haha. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0