söndermarken jagar mig men jag är inte dääär

Winnerbäck igår var perfekt! Stod med malin, carolina and her boyfriend mattias. Låtlistan var bra, blanat nytt med gammalt för er som bryr er =P Han slutade med Söndermarken, en himlans bra låt :)  Och innan konserten var jag och malin ute på stan å åt och sådär :) Mysig dag!! :)

Kom just hem ifrån skolan.. ska ner å städa min trapp ja gör varje vecka snart. Men jag har ingen lust att städa.. och ännu mindre lust att gå ut i regnet!! Men va gör man inte för pengar, haha! Snart. Snaart gör ja de.

Är skittrött.. sista lektionen har varit totaly crazy nästan.. Jag har lekt bibliotikarie, (näästy.., hahaha!) så jag vill bara sova.. Orkar nog inte träna ikväll. FAN! men ibland kanske man får prioritera att ta det lugnt.. bara det att jag får lite ångest när ja inte tränat tillräckligt. och de har jag inte denna vecka.. fan, gillar inte den känslan heller. Tror ja trottsar mig självo ch ligger hemma och chillar idag..!  =P I need it!!

Btw gick min bedömning toppen igår! Guess what, jag blev inte kickad från LL utan jag är faktiskt rätt så grymm som fröken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0