Söndaag

hejhej. Har precis kommit hem nu. lessamt att åka från älskling, men men. Så är det ibland. Hoppas de blir ändring på de innom en framtid.. =)

idag har vi bara vart och tränat. Gött va de! Känner att jag nog kommer ha iaf liite värk imorn, hehe. Och igår slappade vi rätt bra också, med Robinson och Tramsformers. Riktigt trevligt =) Hann med en sväng på torp också, dock bara affärer som Jula och Biltema. haha. Fast det gjorde mig inget, jag har ingen shoppinglust ändå. Eller. Jag har lust att spara pengar hehe. Liite svårt med båda! ;)

I fredags jobbade jag. Serverade, och var inte hemma förren typ 2. Fast de gick rätt bra och va inte för stressigt eller för lugnt ändå. Vi var 4 st på typ 60 pers med, så det var inte så mycket slit. Jag hade honörsbordet och serverade självaste landshövdningen. De ni! ;) (Och jag spillde inget rödvin)

Start to feel the panic.. Mycket inlämningsuppgifter som ska in innom typ 2-3 veckor nu. Som jag inte tänkt på.. Oooops :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0