Söndaag..

Söndagar brukar ju vara himlans tråkiga. Tycker jag iallafall. Idag har jag städat, det är ju inte så himla roligt faktiskt. Och nu sitter jag och skriver lite på VFU-redovisning. Inte så roligt det heller! Men men..

mamma lyssnar på julmusik. jag kan inte riktigt förlika mig med tanken om att det är jul om mindre än en månad. Hallå? det är rena skitvädret ute. Om de nu bara kan bli lite snö (som inte töar bort) så an det väl få bli jul och lite julfeelings dådå. Men när det är grått, slaskigt och tråkigt kan det inte vara jul, haha! Måste börja kirra fler julklappar snart också.. Ååh det är svårt. Inte för att jag vet vad jag önskar mig heller för den delen..

Denna söndag är nog inte så tokig ändå för
om nån timme sådär kommer hjärtat och hämtar mig. Åker dit nu och buss direkt till skolan imorn morron. Så bra att det är bra förbindelser även utanför stan ;) haha, nee skojja bara.  M-dal är mysigt :) Har saknat honom massor, så ikväll blir det nog bara att mysa framför scrubs eller nått. Han vill då inte träna eftersom han tränat låren hela helgen, säger han. Haha. Illa ;) 

nej, jag får väl försöka skriva liiite till nu iaf! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0