Shoppingdag ♥

Weaay, idag har det shoppats! Först blev det kaffe uppe hos bror och sen åkte jag och mammsen till överby. Trodde först de skulle va asmycke folk, det är ju löning, men det var rätt ok ändå! Fick med mig en hel del hem också utan att betala ett öre! haha. det blev iallafall ett klänning som är asymetrisk nertill och lite zebramönster på, ett linne med annorlunda (och fin) rygg och lite annorlunda skärning, en "glansig" klänning med också snygg, lite öppnare rygg och band att knyta rosett med bak. 

Allt var svart, haha. Den sista klänningen tror jag att jag kanske sparar till nyår. Den är fiin :) hihi. Ska bara sys in lite.. Sen hittade jag ett par svarta stentvättade jeansleggins på cubus, kanoners. Jag älskar jeanstights! har säkert fem-sex par i olika tvättar och färger. De går ju att ha till allt, både tight och overzised. Har nog inte haft på mig vanliga jeans på ett halvår, haha. eller jo, mina 'baggy'jeans. Och de här var med fickar bak också, perfa!

Nu är jag trött efter allt slit, haha. Kollade på skor en del också, men de blev inga. Vill ha ett par bruna stövlar, med lite högre klack. Hittade ett par, men de fanns bara kvar i alldeles för stora storlekar. Jag och mina  bebisfötter fick alltså inga :(

Ikväll med det tacco-mys :) wiie. Fast först måste jag städa i garderoberna. Det är ju hopplöst de där, har inte överdrivet mkt kläder, men jäddrans vilken plats de tar..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0