Paus..

Nu äre pluggpaus. götta. Har sktivit en hel del idag iaf. Eller, mycket för att vara mig. men det är svåååårt och jobbiiigt..! Och jag fattar inte vart min frmåga att koncentrera mig även om de e massa folk runtomkring tog vägen.. bortblåååst iaf!

Har ändrat designen här lite. det är kul att grejja lite me sånt tycker jag! Tror jag ska ändra ännu mer faktiskt. Photoshop-geek som jag är ;)

haha jag sitter och tänker på min arm hela tiden. undrar om jag börjar få ont eller inte.. inte än iaf! Men prata me en som vaccinerade sig i morse, hon börjar känns först nu. Så kanske mår jag skit imorn. Får hoppas inte. Fast ärligt talat lockar de ju att inte behöva gå upp utan ligga kvar i sängen imorn.. haha. Fast inte med feber! Nej, usch, sjuk vill jag inte bli.

Är väldigt trött nuförtiden på tal om det. Sover hela tiden typ.. Är oftast den som lägger mig först och vaknar ALLDID sist. Och är inte så jättepigg däremellan. Kaffe är vad som håller mig vaken, typ. I ♥ koffein! Fasst de funkar ju inte i längden.. finns de inget annat? Rosenrot vägrar jag att ta.. trots att jag vet att de funkar =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0