Onsdaag :D

Här sitter jag med en färg i håret =) blev så rastlös förrut när jag kom hem, så jag tänkte att en liten toning skulle göra livet lite gladare, haha! Så här sitter jag. Första gången jag färgar mitt hår alldeles själv förresten. Hoppas det blir bra. Men så jag gnuggat kan jag inte missat nått iaf. Förväntar mig inge större resultat heller faktiskt, bara lite liv och rörelse i håret =) Hoppas det blir bra! Vi får se om en timme. (dränker nog håret i silvershampo efteråt också, för det kanske blir gult :S )

haha. Eller ska man kanske skriva som storbloggarna? "Omg, färgar suss håret brunt? Ska hon bli brunett? oh my gaaaad" hahaha. fjortisar! Be calm, Susanne och brunett passar bara inte ihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0