måndag igen.

Va fort de ska gå då, haha! Men meen.. Sov ju i Mdal inatt, och det lustiga var att jag fick sovmorgon en halvtimma, fastän jag åkte därifrån istället för hemmifrån. Skumt, men gött. Skippade iförsig frullen, och käka på bussen istället :) Rätt go dag i skolan också, typ 2 timmar bara! Kopplade lite lampor på olika sätt å grejjer. paralellkopplingar hit och strömbrytare dit. De ni! Susanne goes teknisk ? Inget är omöjligt ;)

måste.skriva.på.tentan innan jag får panik faktiskt.. men jag ORKAAAR inte. Men det löser ju sig, right? "Man jobbar bäst under press".

Måste bara säga att det var himlans mysigt attt få krama på min baby igår. Har saknat honom massa <3 och kissen också såklart.. Lilla.. eller nej, Stora Akilles! haha, han är en tjockis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0