Måndaaag

Måndag idag. Niiice. haha, eller inte. Långt tills fredag nu. och förresten ska jag jobba fredag kväll till sent in på natta så ja längtar till lördag istället. Med cash i plånboken ;)

Har hunnit med skola och träning idag. Tog bussen ner och gymmade dirr efter praktiken. Gött att ha de gjort, plus lite folk där vid 2. Sen har ja suttit hemma och skrivit självutvärdering tills bedömningen på onsdag, ojojoj säger jag bara.. Inte lätt att utvärdera sig själv inte. Passar lixx inte att skriva "jag är dålig och kass på allt" riktigt.

Min router har kollappsat tror jag. skitirriterande. Sitter vid den gaamla stationära nu. Gillar den inte.. Tänk va de ändras på nåra år, haha. Förr vare här inne ja bodde :P

Snart börjar Ullared, serien som gör att man tror alla är helt dumma i hövvet som åker dit. Precis så är det ju inte, hehe. Men nästan ;) neråå, fasst serien är sjukt rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0