just tränat

"och jag är aldrig nöjd med något
jag har alltid varit sån
när jag ser mig själv i spegeln vänder jag mig om"

Sitter och lyssnar på melissa horns nya skiva lite. bra skit =)

Jag är grinig som fan, som vanligt känns de som. Denna höst har jag varit extremt trött
och på dåligt humör allt för ofta. Jag är skittrött och sur på det och då blir jag ännu surare
och blablabla. Men meen.. Brukar kännas bättre till helgen, iallafall glömmer jag av det då.
Kanske bara känner saknad under veckorna. Jag menar, jag saknar honom vääldigt
mycket varje dag. Veckan är bara en passage till helgen. Det är jobbigt att ha det så.



Längtar tills imorgon som sagt, men också för de kommer hända så mkt kul o helgen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0