hemmaaaa..

var änna lång dag idag. Kom jsut hem. fullt upp verkligen hela dagen. En lärare är inte bara den som står framför tavlan och försöker banka in saker i elevernas huvud, en lärare måste trösta, pusha, förklara, diskutera, höja stämningen, vara en förebild, tillrättavisa,  vara med å spela king och gud vet allt. Hoppas jag kommer klara av det bara.. A lot of though stuff ;0

tappa änna orken nu när jag kom hem.. Jag tog en liten extrapromenad på vägen hem för att jag tänkte att jag nog aldrig kommer orka mig iväg till gymmet eller ut över huvud taget igen idag. Fast ett balance-pass hade nog varit bra för mig idag.. Få stressa ner lite, och samtidigt träna. Det är ju lite yoga-inspirerat, och jag saknar yoga och pilates å sånt från skolan. Hm.. Får se :) (jag borde ju, för jag behöver det av måååååååånga skäl =P )

Aaajust de. Min blogg finns på bloglovin för er som vill prenumerera på mitt intressanta liv, haha!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja visst var det skönt att ha massa yoga i skolan, det saknar jag med!

2009-11-24 @ 22:58:15
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0